Today Is One Big Joke

Idag vill inte jag sitta på ett kontor I Irland och frysa. Idag vill jag sitta hemma i Dalarna i mjukisbyxor och stor myströja med skogaholmslimpa, choklad, radion i bakgrunden och Falukuriren. Det är ju idag man ska spendera en timme med morgontidningen bara för att försöka leta reda på alla 1:a april skämten. Varje liten notis ska gås igenom så man triumfierande kan slå igen tidningen sen och krypa under täcket för lite mer sovmorgon i mitt blåa rum. Det e mys! Och på Aftonbladet har jag inte hittat nåt? Jag o Sonny knåpade ihop ett fint litet skämt för teamet i morse. Utbyte mellan HP i Costa Rica. Haha! Blev en hel del intresse anmälningar.

Men nu e jag inte hemma i Bjurs utan på Irland som vägrar bestämma sig för vilket väder vi ska ha.  Sol ena minuten, regn nästa och till slut snö för att sen bli bländad av solen igen. Blir knäpp på det här.  Och det e kallt. Jag hatar att frysa! Hoppas dock på ett påskägg idag av HP. I morgon är det 1 år sedan jag lämnade Sverige...

 Jag vill åka till Afrika och klappa giraffer!
Bland det finaste djuret som finns

- Maddo, kan inte vi flytta till Afrika o föda upp giraffer?
- ÅH! LÄTT!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha jaa det kanske man skulle gjort, då hade man ju sluppit problemet med att köpa nya i allafall :P

2010-04-01 @ 16:43:07
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/
Postat av: gabbie

Jag är självlärd jag :)

2010-04-01 @ 18:45:37
URL: http://gabbie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0