The Clock Is Ticking

Nu äntligen är det helg. Eller 20 minuter kvar innan det klockas ut och magen kan släppas ut, haha! Veckan har gått rätt fort ändå, men hjälp va trött jag varit sista dagarna. Vet inte om det kanske har med hela den här vegan grejen att göra? Men i morgon blir det vegan middag i Liffey så förhoppningsvis blir det riktig mat då.


Nu blir det after work på Court Yard en snabbis.
Ska försöka trippa ned i mina skor utan att ramla. Ångrade mig sekunden efter att jag gått ut genom dörren. Det gör ju så jäkla ont i fötterna på slutet av dagen. Inte kan man gå till matsalen o köpa mat heller för det är alldeles för långt och det klackar alldeles för mycket i golvet. Men de e bra snygga skor. Så man får väl lida lite!

 Ut i solen nu och njut, de e Fedag för bövelen!


Kommentarer
Postat av: caroline

jösses var du varit överallt och flängt! Så roligt. Inte min grej, men det är nog för att jag inte börjat. Jag tycker alla som börjar resa runt inte slutar, mer smak eller vad heter det =) Hur ser kommande plan/resa ut då? kram

2010-04-23 @ 19:54:20
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: S A R A

(svar)ahaha japp! Han är charmig han Jared Leto x)

2010-04-24 @ 17:55:40
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0