Some Light Makes The Dark So Much Lighter

Nu äntligen är det helg och mindre än en vecka kvar till Frankrike.

Hela dagen på jobbet har jag suttit och stirrat på PowerPoint. Fick i uppgift att skapa en presentation om kvaliten på vår desk och jag ska vara ärlig med er: Jag jublade inte direkt. Diagram och analyser är inget jag njuter av och särskillt inte om jag måste jobba med ett program jag aldrgi användt. Men det fick tiden att gå och det fanns ju en hel del roliga effekter man kunde leka med. Annars har det varit möten och klurande vart alla fall ska skickas som användarna ringer in om. Har kommit på de dåligaste skämten idag och fått en massa roliga mail av Andreas i Belgien. Han var p G idag!

Efter jobbet traskade jag o Maddo bort till frisören och jag bestämde mig för att göra av med pengar jag egentligen inte har. Hårfärgen jag köpte igår funkade inte särskillt bra och jag vill bli ljusare nu. Så det blev slingor till tusen och skvallertidningar att läsa om. Herregud, allt handlar ju om Girls Aloud här på Irland och den där skiljsmässan. När färgen sköljdes ur muttrade jag tyst för mig själv. Det såg precis likadant ut som innan?! Men sen såg jag ju att detfaktiuskt blivit mycket ljusare och fortfarande ser bra ut. Ingte jag brukar lyckas särskillt bra med på egen hand. Så jag gick därifrån med vinden i håret och kände mig lyxig.

Håller på att städa o tvätta lite nu innan jag flyttar hemifrån en vecka. Frugan får besök så jag lånar ut min säng tills jag åker till France. Får väl lov att göra det acceptabelt, mitt rum. Ska hem till min kramkompis o mysa lite.

Hörde en låt hos frisören som jag jagat hur länge som helst. Den har varit ett mysterium då jag inte vetat artisten eller låten. Men nu så!!


One Republic - All the right moves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0