Oj, noll fantasi nu

Ska bara skriva lite snabbt innan jag ska åka iväg till sälarna igen.
I fredags var det alltså födelsedagsfest för Sandra och det var himla trevligt. Förfest hos några killar med lite mat och en massa skratt. Sen tog vi oss in till Dublin och kollade in köttmarknaden på The Georg. Träffade Agnes igen *blink-blink* Festen slutade hemma hos Ebba och Joel och somnade nån gång vid fem.





Vaknade upp igår och gick hem till min tomma lägenhet. Jag o Danne satt utanför i solen hela dagen och tjötade om allt och ingenting. Lagade lite mat och försökte få folk att vakna. Slutade med att Kim brevid fick låna ut grillen. Vi satt där någon timme innan vi givk hem till Joel och Ebba igen för att kolla på den omtalade Solsidan. Riktigt rolig serie och det fick mig att toksakna svenska sommaren och grillkvällar med nattbad. Eller när man ser de små informationsremsorna som dyker upp på TVn:
"Strax nyheter, väder och sport"

Haha, saknade svensk TV som fan då! Små saker som triggar igång nåt inom en.

Nu är det som sagt Howth som gäller för att få en orsak att vara ute i det fina vädret. Förhoppningsvis får jag tillbaka mitt rum snart. Besökarna ska flyga hem till Belgien i morgon men det får vi se hur det blir med den saken. Jäkla vulkan!!

Kommentarer
Postat av: a n n a

sv; hon är riktigt snygg i rött faktiskt! gillar't :)

2010-04-19 @ 17:15:06
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0