If You Look Over The Fence, You'll See The Real Beauty

Jag tror inte ni förstår hur underbart väder det är här nu. Har varit uppe sen nio och tagit promenad, slappat på bryggan och rå njutit verkligen.  Tröja är ett klädesplagg för mycket och alla virvlar runt med vårkänslor i kroppen. Hästarna sprang runt och skuttade i hagen och naturen har verkligen exploderat de senaste dagarna. Allt blommar och slår ut med gröna små blad och jag får lust att ta fram kritorna och hoppa hage på asfalten.

Kom hem vid elva, lagomt till frukosten och jag kände att det var jobbigt med främmande människor i lägenheten. Dom e säkert jätte trevliga, men jag orkar inte umgås med nya människor nu. Ska ut med dom ikväll, så jag måste hitta på nåt annat att göra tills dess? Något förslag?





Hoppade upp på staketet och hittade fem busfröm som nyfiket tittade fram.






Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder!

2010-04-10 @ 15:10:18
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad fina bilder du tagit! Jo det känns faktiskt som lite lyx när mamma säger att hon bara har typ fem veckors semester i sommar. Ska i alla fall bli jätte häligt med sommarlov snart!!

2010-04-10 @ 17:10:28
URL: http://rebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0