What to do?

Irland, Belgien, Australien,Jamaica, Holland, Thailand, SydAmerika?
Ja, jag lade till några för dom kommer säkert komma snart.


Sista timmarna på jobbet idag var minst sagt flummiga. Det var party på vår interna MSN

Madde var innuti en rosa elefant som var inne i en ambulans helikopter med en åsna som Madde bundit fast på rotorbladen som agerade alarm. Det var den korta barnvänliga beskrivningen och låter säkert inte det minsta roligt. Men om ni tänker er 4 st som börjar spinna vidare på allt det här och alla är övertrötta, så blir slutresultatet 4 st som har ont i magen av allt skratt. Tur att de flesta redan hade gått hem! Kommer sakna skåningarna sen när dom åker tillbaka till Sverige. Lyckades till slut göra nåt nyttigt och betalade lite räkningar och nu måste jag hoppa i säng. Har tidigt skift i morgon så jag hinner tvätta och städa lite innan mamma o pappa kommer på fredag. Ska bli kul att träffa dem igen och få visa hur jag bor. Då blir det till att leka turist!





Jag och Joeri
Bild från i helgen efter x antal alkoholhaltiga drycker. Gillar hur ingen utav oss tittar in i kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0