wake up

Oj oj oj, va trött jag är. Lite sleten får jag ju erkänna!
Haltar runt i lägenheten och försöker vakna till. Har ju en massa planer för dagen =) Vaknade upp av en enorm jäkla smärta i ena vaden och låg och halvskrek i sängen. Jag har aldrig varit med om ett så smärtsamt sendrag och det höll i sig länge. Nu kan jag inte gå riktigt för muskeln är fortfarande öm och känns sammandragen. Härlig start på morgonen. Måste som sagt äta mer bananer!

Gårdagen var en lång dag. Hela dagen satt jag och svarade på e-mails och betade av listor på saker som skulle kollas upp. Det märktes att det var fredag för alla flummade runt och betedde sig konstigt. Var rätt kul! Jag o Madde såg konstiga saker, hörde konstiga röster, lärde oss vika skjortor av pengar och grät av skratt. Jag kollade på en utav våra konversationer på vår interna communicator och det enda som kunde utläsas var olika smileys och ikoner. Vi har precis fått en HP version med en massa nya grejer på.


Papershirts

När klockan äntligen var sex på kvällen slutade vi och åkte bort till en restaurang, för sen var det fest. Alla originalmedlemmar från Posten teamet hade fått 50 euro var att äta och dricka för. SÅ det blev förrätt, huvudrätt och efterrätt. Jättegott och Sangria med en massa frukt och sugrör. Vi satt där till halvtolv tror jag, sen åkte vi in till Mechelen coh satte oss på Cafe Olifanten nån timme. Var jätteroligt att få se alla,inklusive bossarna, utanför jobbet. Kommer sakna alla sen jäkla mycket sen när jobbet tar slut. Fick skjuts tillbaka till Antwerpen och är så glad att jag inte jobbar idag.




Alex var fin


Det var jättemysigt!


Daniel körde kamera terror


Cafe Olifanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0