Vart tog alla normala killar vägen?

Ännu en gång har jag lyckats få en date med en konstig typ. Är dom inte upptagna, minderåriga, känslomässigt handikappade så är dom en cagefighter! Varför dras alla konstiga till mig? Jag fattar inte? Jag tror Belgien är förbannat. Eller bara mindre intelligent kanske? I lördags när vi var på Stereo Sushi pratade jag lite med vakten där och han verkade ju trevlig så han fick mitt nummer. Vi bestämde att vi kanske skulle ses sen, gå på bio eller nåt. Idag ringde han första gången och jag blir knappt av med honom. Ett sms i timmen ett tag där. Sen berättade han att han inte drack, för han var atlet. Jaha, tänkte jag, vad håller du på med för sport? För jag kommer ihåg att han åkt runt på olika mästerskap i Europa,bla Sverige.
- Nej, jag är en cagefighter!
Jag kunde bara skratta åt eländet! Han åker runt och slåss i burar. Låter ju jäkligt intelligent! Men vi får se. Han har även en egen firma som monterar solpaneler så jag antar att det väger upp normalfaktorn lite?

Får jag presentera Kurt!



Ja, vad säger du mamma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0