Varmt

Idag kom sommaren tillbaka och jag har suttit inne på kontoret utan luft hela dagen. Ä rju inte meiningen att vi ska jobba helger vanligtvis så all luft konditionering stängs av och det blir äckligt syrefattigt. Men det gick bra ändå. Fick gjort en del, trots att allt krånglade. Jag satt barnvakt åt stockholmarna som kommit för att hjälpa oss. Jag känner att det var lite skit samma om dom läser det här på nåt sätt, för satans va jag e trött på 08or nu. Alla fördommar jag haft har dom lyckats uppfylla. Lata jäklar som ska skryta om allt och pratar så där äckligt irriterande med alla sina "coola" ord och vill verka viktiga. OK, jag kanske inte ska dra alla stockholmare över en och samma kant, men den gruppen dom ttillhör är jag allergisk mot. Så det har varit en dag fylld med falska leenden och bitska kommentarer jag fått lov att hålla tillbaka. Tur att dom åker hem snart. Det läskiga är väl att när dom åker, åker väl vi med? Vid fem kunde jga iaf åka hem. Gick hem från stationen och njöt av vädret. 26 grader hade vi och riktigt skönt. Köpte en massa goda juicer, 25 cl öl och lite nötter. Ölen e skitsöta!
Försökte mig även på en omelett för en timme sen, men blev illamående när jag knäckte äggen och hittade två röda blodplättar i två utav äggen. Jag har svårt för ägg men jag tycker det e gott. Men när jag ser sånt där...nej, nu kommer jag inte kunna äta ägg på flera veckor. De e så jäkla äckligt. Ska aldrig mer köpa ägg därifrån.
Har lyckats fastna på youtube-IGEN och blivit nyförälskad i U2. Madde skickar skitroliga gubbar på MSN som jag skrattar högt åt och i morgon måste jag städa...får besök




Måste ju se dom live nån gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0