Sorg

Jimmy ringde nyss och berättade den sorgliga nyheten...
Lilla Chilisen fick valpar i fredags natt, 4 st små saker. I morse var en utav dom död. Jimmy vaknade av att Chili gnällde och höll på och såg att hon buffade runt i korgen en massa. Den minsta utav valparna var död, men hon försökte putta den nära henne och försökte få den att äta, slickade på den och var helt förstörd. Jimmy försökte först ta bort den och lägga den i frysen så länge, men det gick inte. Hon bara sprang runt och letade efter den och grät. Så han fick lägga tillbaka den, skynda sig att ta bort den när Chili gick för att äta och sen fort ta ut henne och Sputte på promenad. Det var då han ringde mig och jag hoppas hon inte märker att ena vaplen är borta sen när hon kommer in. Fy, va ont det gjorde när han berättade om Chili. Lilla fjonkan! Jag är glad att jag inte är där för jag skulle må så dåligt. Chili och Sputte e ju mina små bebisar!



Den första valpen hon fick för 2 år sen
Supersöt!



Här har vi en som förstått innebörden av en soffsöndag!
Chili ville ju åxå mysa i soffan men hon kunde ju inte lämna valparna. Så vi fick helt enkelt samla hela familjen i soffan!


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Det är ju min lilla tjej : )

2009-11-30 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0