Jamaica

Halsen göt skitont och huvudet håller på att sprängas, men jag bryr mig inte det minsta just nu. Jag och Madde har spenderat senaste veckorna åt att fantisera vart vi vill åka. Vi ska till barcelona, hyra hus i Irland, åka till Jamaica, åka till London och shoppa, åka till Australien, åka till Tyskland på ölfestival, åka till Efteling i Holland...listan blir bara längre och längre...Idag kom hon till jobbet vid lunch och var helt hyper.
-Malin, har du inte sett mitt sms?
Snabbt plockade jag upp mobilen och inspekterade vad det var hon var så glad för. Hon hade hittat flygbiljetter till Jamaica i november för 5000kr tur o retur för 10 dagar. Sen satt jag hela dagen och räknade på om jag skulle kunna ha råd med det? Så nu måste jag göra lite research, men det hade ju varit så coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0