Humanoid

Om ett par veckor släpps nya albumet och nästa år börjar turnen.

Jag vet att Tokio Hotel klassas som en fjortis/emoband och om jag som snart är 24 år tycker om dom ska man kolla snett på mig. Jag menar herregud, det är ju nästan som om jag skulle tycka om Backstreet Boys!? Tycker det är lite orättvist att man ska placeras i olika fack beroende på vilken musik man tycker om. Har försökt undvika att skriva om dom just för att det anses töntigt. Men har insett att den enda som är töntig är ju jag själv. Fuck them! Jag får väl lyssna på vad jag vill och dreggla över vem jag vill, oavsett ålder eller utseende. Jag lyssnar lika mycket på TH som jag lyssnar på trance, house och hårdrock. Jag har haft många bråk med Jimmy om just dessa killar, just pga att han tyckte jag var töntig. Äh, han e bara avundsjuk. Jag menar vem skulle inte vara det? Jag skulle ge min högra arm för att se ut som Bill...


***

***


***


Kommentarer
Postat av: S A R A

Haha tror många skulle ge vad som helst för att de ut som Bill! Vackrare människa är svårt att hitta :)

2009-10-01 @ 22:35:22
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0