Hot line

Nu har jag lekt klart för dagen.
Hade som vanligt tänkt vara lite nyttig idag men jag har nog inte återhämtat mig från helgen riktigt än. Har spenderat en massa tid på att försöka leta reda på en musikvideo. Kommer inte ihåg vilka det är, men jag älskar videon. Den e lite speciell för det enda som händer i videon är att ett par kysser varandra på alla möjliga sätt. Bara närbild på munnarna och riktigt coolt. Blir ju galen om jag inte hittar dte jag letar efter. Någon som vet vilka jag pratar om?

Fullt upp på jobbet som vanligt men en lite underlig sak hände idag. Har inte riktigt lyckats skaka av mig det än. Innan lunch hade jag och Maddo en telefonkonferens och disskuterade(eller ja, vi lyssnade iaf) hur vi skulle göra med vissa software installationer o jadajada med en massa människor...Jag o Maddo sitter brevid varandra och när jag inser vad jag sitter och tänker på och blir lite rädd för mig själv, skriver jag till henne på communicator: "Fan, han har ju värsta porr rösten!" Hon börjar skratta och erkänner att hon satt och tänkte på precis samma sak. Det var en utav våra "bossar" som helt plötsligt gav oss helt andra bilder och tankar. Absolut ingen människa vi tänkt så om innan men på jobb telefonen var hans röst inte att leka med. Jag hade svårt att koncentrera mig resten av dagen och när han sen kom tillbaka från telefonkonferensen kändes det skumt. Vad hände liksom? Man tänker tillbaka på den där lite hesa mörka rösten och sen kollar man upp på personen som står framför...det passar inte. Jag fick ett sms av Maddo sen på kvällen
"Haha, kan inte sluta tänka på ***porr röst"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0