Estonia

Idag är det 15 år sedan Estonia sjönk. Herregud...15 år sedan! Man börjar bli gammal. Jag kommer fortfarande ihåg vad jag gjorde den dagen. Pappa höll på att göra om något i köket, inte säker på vad? Men alla möbler hade vi tryckt in i vardagsrummet och jag kommer precis ihåg känslan. Jag har till och med en låt (nähä) som påminner mig om Estonia.Vet inte varför men jag antar att den spelades då? Tycker det är lite löjligt när dom försöker hitta på en orsak till varför båten sjönk. När dom inte kan godta att ibland händer det hemska saker, helt naturligt. Utan bomber och konspirationer. Så, 15 år har gått...


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag kommer ihåg när vi hade köksbordet i vardagsrummet, tror pappa höll på med golvet i köket då. minns att vi åt makaroner och korv! :)

2009-09-28 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0