Aldrig igen

Hujedamig, idag e en sån där dag när man återigen besämmer sig för att aldrig dricka alkohol mer. Inge skoj! Men kvällen och natten var skoj, riktigt rolig! Jag behövde en drängfylla där man kan dansa och göra bort sig och inte behöva tänka så mycket. Fick även bekräftat that I still got it!
Igår och jag till Sinte Klaas för att gå på deras stadsfest, Villa Pace, med Suzy, Joeri och Maria. Blev omringad av en massa illaluktande, pårökta italienare på tåget som vägrade sluta stirra. Jag som köpt macka o allt som jag tänkte mumsa på. Blev sur och slängde mackan och gick för att möta Joeri. Dom hade en jättefin lägenhet med stora fönster, från golv till tak, i vardagsrummet/köket. En mysig liten balkong med en massa Bonsaiträd. På en gång började jag smida planer hur mina Bonsai skulle se ut. Vi fikade lite eftersom Suzy fyllt år innan vi gick ner mot centrum för att spana in festiviteterna. Jag var lite seg i starten men efter att vi gått hem och Joeri lagat lite mat åt mig kom jag igång. Haha, blev så bortskämd. Vi satt i lägenheten och tjötade ett tag sen  var det dags att slå klackarna i taket. Vi lyssnade på nåt Belgiskt hip hop band som tydligen var rätt kända? Tyckte mest dom såg roliga ut när dom hoppade runt på scenen. Vi tittade på fyrverkerierna och sen tog vi plats framför baren. Jag har ingen som helst koll på hur många öl och Mojitos det blev för Joeri kom alltid med påfyllning. Vi dansade till fem på morgonen och det var packat inne i baren. Alla dansade och tjoade. Sen gjorde jag något jag aldrig gjort tidigare. Jag hade spanat in bartendern och gick till slut fram och frågade om jag kunde få köpa en cigarett av honom. Han gav mig en och vi pratade lite. Efter ytterliggare nån timme tog jag tag i den värsta klich'en och frågade honom efter en penna och skrev mitt nummer på ett glasunderlägg. Haha! Jag skämdes så mycket och skyndade mig därifrån. Sen hörde jag inget och kände mig så bortgjord. Men icke då...till slut durrade det till i fickan och jag fick ett sms från Pieter (the bartender) Så jag hoppade runt lite och pussade på alla stackare som kom i vägen. Under nattens gång kom han även och bjöd mig på en drink och ett godnatt sms. Ha, I still got it!

Vi kom hem efter fem nån gång och jag skyndade mig i säng. Vaknade vid två på dagen och det tog mig ungefär en minut innan jag lyckades lista ut vart jag befann mig. De e så läskigt det där. Man vet att man varit ute o festat natten innan, vaknar upp och har verkligen ingen aning om vart man är. Många tankar hinner flasha förbi på den korta stunden. Hade ju aldrig varit inne i det rummet tidigare. Gick upp och tog en dusch och försökte förbereda mig på att äta frukost. Jag lyckades äta lite äggröra och en macka. Sen fick det vara nog. Suzy var pigg och bakade och fixade. Jag o Joeri var helt gröna i ansiktet och blev mobbade. Vi slappade i soffan ett tag sen insåg jag att det var dags att bege sig mot Antwerpen och ta hand om all tvätt. Hemma i lägenheten tog jag en powernap och tvingade mig själv sen att gå och tvätta. Så jag har gjort nåt bra idag iaf! 
Så jäkla glad att jag har sovmorgon i morgon


Dom lekte hela kvällen. Sån pappa vill jag ha till mina barn


Världens sötaste unge, Rosie


Världens galnaste Maria. tack för att du tog mig till Belgien

Så jäkla skönt par. Dom har en skrivtavla inne på toaletten där dom gör ett kryss under sitt namn varje gång de gör nr.2




undra om en smart hjärna är större än alla andra?




 
Rosie partar loss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0