alalalala

Önskar jag hade varit i Stockholm idag och jagat sminkade tonårsidoler. Kanske kidnappat någon och tagit en tugga?

Oj oj, jag har så många planer. Saker jag verkligen vill göra, men inte riktigt har möjlighet till. Saker som självklart ska kosta alldeles för mycket pengar. Sen har jag saker som jag verkligen vill göra, som jag kan men inte riktigt vågar. Stora förändringar e roliga men kan vara väldigt skrämmande. Gårdagens nyheter var inte de bästa men man jag överlever. Tycker bara inte om allt tissel o tassel. Det omkullkastade kanske  några utav mina planer men å andra sidan fick det mig att tänka ännu mer på mina andra planer. De e mycket som snurrar runt inne i huvudet nu. Men kanske det e bäst att ta tag i disken och sånt vardagligt nödvändigt innan jag börjar planera drömmar? Är nog det bästa men fy så tråkigt de e...

Kollade på Roast på Berns igår. Jäklar va jag skrattade. Jag e kär i Betner och Björn.
Ska försöka sno åt mig Mauro idag efter jobbet och tjöta lite. Saknar min girlfriend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0