Todays Fortune




Jag antar att de flesta här har facebook så några utav er kanske har hört talas om Fortune Cookies? Jag avskyr alla facebook spel, Farmville och allt vad det nu heter. Har aldrig prövat spela det men jag blir så irriterad på alla förfrågningar och det ser ju helt värdelöst ut? Men fortune cookies, de e min grej det! Jag öppnar en ny varje dag och väntar spänt på resultatet. Ok, jag vet att dom inte stämmer och tur e väl det. Annars skulle jag vara bortrövad av en radical grupp! Haha! Ja, jag fick en sån: "You will be held hostage by a radical group"  Funderade ett tag på att stanna inne den dagen, men insåg att om så nu var fallet, hittade dom nog på ett sätt att få tag på mig ändå. Nej, men de e kul att läsa deras påhitt. En annan favorit: "Remember that when your lover is gone, you'll still have peanutbutter" Vilket iof stämmer rätt bra! Här har ni dagens:

Så jag antar att jag ska hålla blicken lågt? Undra vad nån skulle vilja skriva till mig över himlen? Nej, jag kommer nog titta upp lite i smyg då och då...


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: åh vad kul! :D Vart för någonstans? :P Glöm inte att ta bilder (:

2009-10-04 @ 21:03:58
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Lalla

Jag ska tydligen se upp for Bigfoot idag ;)

2009-10-04 @ 22:03:56
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0