Sleeping Beauty

Eller ja, sleeping iaf!
Det känns så underbart att slippa oroa sig för den där hemska ringsignalen och kunna slappna av. Inatt ringde dom vid 23, 02.30, 04.50 och sen 05.50. Sista samtalet satt jag redan på spårvagnen på väg till jobbet. Från ett pass till ett annat. Jag var lite lagomt trött idag, men det ordnade sig rätt bra idag. Jag hade ett så där lagomt flumm humör! Fick en egen liten bitch, som dom kallas, idag att lära upp. Haha! Nej, då...eller jo, vi kallar dom det men det e bara på skoj. Jag fick lära upp en utav de nya killarna från Irland och han var riktigt duktig. Eller det kanske var jag som var en sån grym lärare? Antagligen! Sen fick jag prata med Purjolöken och blev varm om hjärtat! Saknar han verkligen och det är så tyst på jobbet nu. Men idag satt faktiskt Maddo bredvid mig och gjorde konstiga plopp ljud, så det påminde lite om honom.

När jag kom hem från jobbet gjorde jag ett försök att diska, gick in och ställde mig i det lilla köket. Sen insåg jag att jag var alldeles för trött och krashade i sängen. Vaknade för 20 minuter sen och känner mig som en zombie. Hade ännu en gång lite planer på vad jag ville göra, men såg bara suddigt. Nu e jag på G igen efter att hittat trevliga överraskningar på youtube...make some nocie!

Min humor e låg nu...men satans rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0