Shopping in Breda

Har inte riktigt tid emn jag tänkte slänga in lite bilder från dagen. Har haft en riktigt mysig dag med Suzy och Joeri där vi bestämde oss för att åka till Breda vid frukostbordet och ägna oss åt lite shopping och strosande!

Morgonen började med hjärtattack när jag tittar upp och hittar den här grejen ovanför mig. Förra gången jag sov där tog det mig 5 min att lyckas lokalisera mig. En viss mängd alkoholhaltig dryck hade varit inblandad och jag hade aldrig varit inne i det rummet tidigare. Alltid lika spännande hos dem. Kvällen innan hade vi kollat på lite film och sen gock jag ut i SintNiklaas för att säga hej till min bartender. Han var lika söt som förra gången och jag föreslog en kaffe nästa gång utanför jobbet! Lyckades även gå vilse, surprise! Helt plötsligt gick jag förbi samma affär igen och det blev väldigt förvirrande i mit lilla huvud!

men som sagt, efter en riktig frukost begav vi oss mot Holland och Breda och shoppade lite. Riktigt mysig stad och jag har insett att jag kommer ju aldrig kunna flytta hem igen. Här sitter man fortfarande ute på uteserveringar och det finns cafe'er och mys överallt! Men dom jäklarna har börjat smygpynta inför jul nu. Det funkar ju inte. Blir helt nipprig och julig ju! ♥  Men Joeri har lovat mig att ta mig till en utav alla kända julmarknader i Tyskland i år.




Drack en riktigt god Hasselnötschoklad



Joeri och Suzy



Efter många fula ord och felsvängar kom vi till slut till Antwerpen och en efterlängtad öl och tilltugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0