Miss my Voffs!

Så det var söndag och jag tänker försöka ligga i sängen så länge jag bara kan. Kanske till och med försöker somna om snart, bara för att jag kan! Liet nyttig måste jag dock vara och tvätta lite. Men det kan jag ta ikväll. Ögonen käpmar på men i morse hade dom det tufft. Mobilen ringde vid 7, jäkla Kurt, men jag kunde inte svara. Mobilen hade ramlat ner på golvet och jag kunde inte hitta den. Båda ögonen hade kletat ihop totalt så jag fick gå in på toan och tvätta ren dom för att kunna se igen. Sexy sexy! Men jag har kokat upp lite vatten nu som jag får tvätta ögonen med. Förhoppningsvis kan det gå över av sig själv.

Idag har jag en sakna hundarna dag. Blir så sur på den där Jimmy som aldrig kan ta tummen ur rövva och skicka bilder på mig av valparna. Alltid likadant! Ja, jag lovar att skicka bilder!  Tss,  jag lovar att de första bilderna jag kommer få är av min syrra när hon åker ner. Jag vill ju veta allt som häänder mina små bebisar.

Såg bilder på en kompis som snart får hem sin valp och jag kan inte sluta skratta. Vilket jäkla gäng...



Jag saknar att ha en busig liten hund att mysa med i sängen och busa med...


Kommentarer
Postat av: S A R A

AAAAAAH galet söta valpar! X)

2009-10-11 @ 22:50:28
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0