Ja, vart e din reskamrat?

Idag var Malin trött. Så trött så hon blev 1½ timme sen.
Ooops!
Men jag jobbade in den tiden plus lite övertid så jag lyckades nog gottgöra förhoppningsvis?! Efter jobbet åkte jag, Maddo, den sista kvarvarande skåningen och en 08:a till Friends och åt lite sen middag. Det var trevligt men jag var verkligen trött. Tog tåget hem till Antwerpen och hittade en riktig godbit vid bussen. Min spårvagn kom, han klev inte på, jag klev inte på. Fel spårvagn kom, han klev på, jag klev på. Jag fick gå en extra bit hem sen. Men det var det värt. Satans va fin han va att titta på! Haha! Jag vet inte?Jag kanske håller på att bli knäpp?

och du och allt snack om svankar och smileys har ju inte gjort saken bättre!

 

Sen ringde Jimmy mig och berättade att han kommit fram till Egypten nu. Dom hade det riktigt bra, all inclusive och allt. Men han saknade sin reskompis...me! Ja, vi har hunnit med en hel del knas. Asien kommer alltid vara vi två! Vi får ta en reunion sen...



Jaga giftiga huggormar barfota

Dansat fötterna svarta hela natten



Gjort en idiotklättring och kollat på världens största illaluktande blomma

Brummat runt på moppe

Blivit kära i Khao Soks natur och invånare

räddat ormar intrasslade i fiskelina och blivit mött av en skrikande Gibbonapa som ville kramas

Jag har överlevt en jul utan snö och med raviloi på julbordet

Ja, vi har hunnit med en hel del...men jag hoppas det inte är slut än.

Vi har ju fortfarande Galapagos kvar


Kommentarer
Postat av: Lalla

Oh, ar han pa Makadi Palace? Basta all inclusive hotellet jag nagansin varit pa :)

2009-10-07 @ 12:34:04
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0