Idag tryckte vi på knappen...


     
     This one is for you Maddo!!




Idag tog vi mod till oss och åkte upp till åttonde våningen. Vi hade ett löfte till norrlänningen att hålla och idag tog vi det första steget. Åttonde våningen är inte bara åttonde våningen. Där uppe sitter alla höjdare, fullt av kostymer och fancy dricksautomater, sekreterare och en utsikt som tar en ända till Atomium i Bryssel!
Ok, det kanske bara är i min fantasi, men ändå!
Jag, Stefan och Andreas åkte upp men insåg ganska snabbt när vi stod ute i hissrummet att vi kunde ju inte bara kliva rakt in på kontoret och se dumma och missanpassade ut? Så vi skickade Andreas att titta in för att reka och se förvirrad ut om det satt en massa folk där. Vi kom inte längre än till hissrummet och ändrade lite i planerna. Det får bli senare en kväll när ingen är där. Men nu har vi tagit första steget iaf!
Ringde Maddo sen och berättade om vårt lilla äventyr. Saknar den där lilla bruttan!!

Åh jag börjar få "musfinger"
Haha! Jo, jag vet att det kommer låta lite kul, men jag tror jag har klickat för mycket med pekfingret på musen!!!!
Har ont och det sticker i det. Försökte variera lite idag men man blir ju handikappad om man försöker köra vänsterhänt eller med fel finger. Tur det är helg snart!

Efter jobbet fick jag ju självklart att ta en snabbvända på stan och kika lite. Fönstershoppa som det så fint heter och aldrig hålls. Var inne på The New Yorker och gjorde äntligen slag i saken och köpte min dock klänning. Har provat den flera gånger och idag insåg jag att det var dags. Den e jättesöt och ska invigas i Dublin hade jag tänkt!


Var även inne på Claire's en sväng och fixade lite smycken. Älskar den butiken för det är fullt av småplock. Deras örhängen finns i alla möjliga former o färger. Idag blev det ett set med handbojor.



Shit, nu blev jag sådär supertrött igen! En morgon kvar att gå upp vid 4


Kommentarer
Postat av: Madde

=D

2009-10-22 @ 21:09:21
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0