Har ett brott begåtts?

Jag vaknade av att jag drömt och tänkt en jäkla massa skumma saker. Jag var verkligen helt borta och yrade som galen. Visste inte ens vart jag var ett tag där, haha! Men till slut inser jag att alla jäkla skrik och smällar faktiskt var på riktigt och väggarna här är ju papperstunna. Var lite läskigt! Ett utav grannens barn under mig skrek som en galning och pappan skrek tillbaka. Dom sprang runt och slog i saker, smällde i dörrar och sprang i trappen. Till slut lät det som att dom va ute på gatan och sprang? Sen blev det tyst...vet inte vad som hände men det känns lite olustigt. Men jag har noterat ned tiden och så ifall polisen skulle komma och fråga saker sen.Man vet ju aldrig?

Lyckades iaf skaka liv i mössan för ett tag och åt lite mat. Men nu håller jag på att somna igen. Ska försöka kolla på Roast på berns, sen ger jag upp för idag. Har pratat lite med Maddo och hon kämpar på den lilla rackarn! Fick ett mail idag på jobbet från våra älskade listmajor.
"Girls, can you have a look at this?"
Blev lite konstigt i hjärtegropen då. Ena girlen e ju uppe i Norrland och leker hemmafru. Måste åka och hälsa på henne nån gång så jag får smaka den där läskiga palten. Palt låter ju som att det ska ätas i Norrland! Men visst låter det läskigt? Det är tur att jag har fått en annan knäpp medarbetare som granne nu. Robert! Han sjunger, gör konstiga ljud, plötsliga rörelser  och skumma saker.

Veckans ordspråk på kontoret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0