Åk dit näsan pekar

Nu har jag tittar igenom alla bilder från alla resor och jag har myror i benen. Jag vill ut igen! Jag vill flyga, sitta på trånga varma bussar, jag vill kunna bestämma dag för dag vilket land jag vill befinna mig i.
- Ska vi sticka till malaysia i morgon? Ok!
Jag vill ha tillbaka den där friheten att kunna göra vad man vill. Åka vart man vill och inte behöva bry sig. Det är helt underbart! Å visst att man längtar tillbaka till svensson vardagen och alla bekvämligheter, men att vara ute och resa är fan oslagbart! Det är något alla borde prova på och har ni möjligheten att vara ute en längre stund-TA DEN! Att bry sig om en trygg framtid och bra levende har man all tid i världen till. Se till att leva medans ni kan och inse att för att få något kan man även behöva offra något. Man kan tvingas behöva gå arbetslös och utan bostad ett tag. Men å andra sidan löser det sig alltid och minnena man fått tack vare det betyder så mycket mer. Jag ska försöka jobba så mycket övertid jag bara kan nu innan Posten flyttar och spara pengar. Man vet ju aldrig vad som faller en in i framtiden?

Vill kunna sitta och filosofiera i solnedgången



Bada i vackra vattenfall



Träffa underbara människor



Jag vill upptäcka historia



Leta öde stränder



Hitta på knasiga saker och rädda gravida vårtormar



Sova i flytande koja



Möta nya vänner



Bada och få salt i ögonen



Bli dyrkad av kineser för att man är blond



jag vill uppleva riktigt natur


Drömma kan man alltid göra, men se till att uppfylla några åxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0