Beautiful strippers in Phuket

Nu har jag provat logga in på jobbdatorn och stängt av den igen. Jag kom in på de program jag behöver men det var åxå allt. kom inte åt min outlook mail eller några andra internetsidor. Man kan säkert gå in och ändra i inställningarna, men jag kan inte sånt! Haha! Är ju värdelös på datorer! Så jag gick över till min dator istället och ringer nån får jag väl logga på jobb datorn igen. Verkar bli rätt lugnt ändå!
Så nu e jag fast på Youtube

Älskar den här låten, särskillt efter att sett en strippshow i Patong/Thailand till den här låten. Men nej, det var en riktig show. Dom kunde dansa och showerna var riktigt underhållande. Jäkligt sexiga men på ett smakfullt sätt. Och just till den här låten var det två tjejer som kom in på den lilla scenen i mitten. Hela rummet släcktes ned och de hade flera små burkar av självlysande färg som de målade och hällde på varandra. Riktigt sexigt och vackert var det. Sensuellt! Jag var där med Jimmy, Heather, Amy och Tom och alla satt där med stora ögon. Alla dregglade, tjejer som killar. På slutet började vatten rinna från taket ovanför scenen och färgen rann ut över hela scengolvet. Nej, det var nästan lite magiskt. Åker jag dit igen ska jag banne mig försöka hitta på den där klubben igen...

Finns risk att det blir en massa låtar ikväll för jag har fått upp ett bra spår nu känner jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0