This Is It!

I går efter att ha skuttat omkring på Stockholms gator i timmar bestämde sig jag o Tinisen att gå på bio. This Is It stod högst på min önskelista och det var med blandade känslor jag smög in i biomörkret. Hela hans död tog mycket hårdare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Jag har gråtit många tårar över honom och klarar fortfarande inte av att se vissa videos av honom utan att fälla ännu en. De e helknäppt, jag vet! Men jag kan inte rå för det! Filmen var väldigt annorlunda än vad jag trott. Den handlade inte alls om hans död, utan fokuserade bara på själva förberedelserna inför turnen. Hur de repeterade och finputsade alla nummer. Riktigt fascinerande och man fick se mycket utav MJ's personlighet och inblandning i det hela. Han hade verkligen koll på ALLT och han verkade så ödmjuk. Det var så härligt att se någon som verkligen lever för musiken och oavsett om det bara är ett soundcheck dansar runt över hela scenen för att han älskar det. Och vilken röst han har, satan! Han är verkligen oslagbar! Om han hade genomfört den turnen hade jag varit så fruktansvärt avundsjuk på de som hade biljett och hade antagligen kunnat betala alldeles för mycket pengar för att få gå själv. För ett ögonblick blev han levande igen och jag var hela tiden livrädd att filmen skulle ta slut. Det var så skönt att få ha honom levande igen. Nej, den där mannen kommer världen aldrig glömma. Oavsett hur många anklagelser han har mot sig om pedofili och skit tror jag inte en sekund på det. Det e bara utnyttjande och det är så jäkla sorgligt. Jag hoppas hans barn klarar sig och tar sig igenom det här. Har kommit på att hans söner kommer bli riktigt giftiga som vuxna. Äldsta sonen är det redan varning på.



Sen satt jag o syrran hela filmen och suckade ocg dregglade över alla dansare. Finns inget sexigare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0