The end of EDS

Igår var då sista dagen på jobbet. Det var en väldigt slö dag som innehöll mycket youtube och stand up comedy. Vid lunch åt jag min sista äckliga EDS baugette och den var precis så illa som jag kom ihåg den. Men det var ju sista dagen, så jag fick offra mig. Vid fyra var det dags att lämna in badgen och vinka hej då. Gick ändå ganska bra för mitt team e ju borta ändå. Bara Alex och Eric kvar men Alex följde med mig till Cafe Olifant ett tag. Mötte upp Joeri och Zusie och efter ett tag började människorna droppa in. Tine kom, Roel, David och Mauro. Det var riktigt roligt och jag är så glad att ni kom dit. Efter ett tag började folk dra sig hemmåt och man fick lov att börja säga Hej Då. Men jag bet ihop och det funkade. Följde min söta Roel till tåget och kramade om. Kommer sakna den lillskiten! Vid tolv gick mitt tåg till Antwerpen och det var i med Mp3n på en gång och försöka tänka på annat. Jag kom hem och laddade mobilen och kollade internet. Då sprack det! Jag grät som ett barn när jag läste alla gulliga meddelanden ich insåg att jag skulle få lov att lämna helt underbara männsikor igen. Jag hatar att flytta! Nu e det bara börja om på nytt igen. Eller inte riktigt, jag har ju mina vänner på Irland med,  men ändå. Kommer sakna Belgien.

Roel

Zusie och Silva



Roel och David


Mauro



Plötsligt kommer det in en barnvagn full med små goingar. Jag kund eiju inte annat än springa fram till dom och pussa lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0