Sundae!

Seg seg seg söndag...

Som vanligt poppar grannen reaggea så här på söndagseftemiddagen. Det slår aldrig fel!
Har precis ätit mina makaroner, haha! Kommer fan få näringsbrist snart. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Jag är för "pigg" för att sova och för trött för att göra nåt. Har inte blivit många timmars sömn men jag har kommit in i det där stadiet när man blir övertrött och knäpp. Får se om jag hittar på nåt kreativt? Har precis bjudit hem mig själv till Stefan för pizza och film.

Igår var det Stereo Sushi med Jeff och Bruce. Det var grymt som vanligt och riktigt packat med folk till slut. Tiill den musiken kan jag dansa en hel natt utan att känna mig det minsta trött. Så jäkla soft! Och varmt, satans! När klockan var halvfyra på natten bestämde vi oss för att åka vidare och kolla in Cafe D'anverse. Älskar att klubbarna har öppet till sex på morgonen. Musiken var väl sådär men vi var ändå de enda kvar på dansgolvet till slut. Är man ingen sportfantast får man ju passa på att motionera när tillfälle bjuds. Men vid sex åkte vi hem till mig igen och tjötade lite. Var rätt underhållande att bara sitta och lyssna på Jeff o Bruce och deras konversationer. Vad dom får allt ifrån har jag ingen aning om och det är långt ifrån alltid jag lyckas följa med i alla svägningar dom gör med samtalsämnena. Men som sagt, väldigt underhållande!!
Har nog lyckats övertala Jeff att ta min lägenhet med. Ska fortsätta tjata lite smidigt på honom

Nej, in i duschen och sen till Mechelen för soff slapperi!






Jag fick en elefantarm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0