Stockholm

Bööööö, jag e så uttråkad!
Det var inte så bara att ta sig hem från Dublin igår. Först var planet till Frankfurt försenat, sen upptäckte jag att flyget till Bryssel var inställt så då var det bara att jaga ny biljett. Så nån tvätt blev det inte gjord, kom hem vid nio på kvällen och då var det bara att packa väskan på nytt. Sov kanske 4 timmar inatt för vid 4,45 ringde alarmet. Fick ta taxi till flygbussen för belgarna har kommit på att dom ska ha strejk igen med tåg och sånt. Drack världens godaste o mysigaste Gingerbread Latte på Starbucks. 7 veckor kvar till jul gott folk♥

Vid 9 gick flyget mot Sverige och nu har jag suttit på  centralstationen i snart 3 timmar. Har provat alla cafeer tror jag och än är det en timme kvar innan bussen till Värta hamnen går. Familjen åker buss från Falun så jag ska möta dom där. Vill bara på den där båten nu. Kanske kan få ta en powernap och en dusch. Det har varit ett jäkla flängande senaste veckan och än är jag inte klar. Tallin nästa! Ska bli skitkul att åka med familjen. Spahotell och allt. Ska lätt fixa en sån där lerinpackning till kroppen. Såg Mr.Rappace på bromma flygplats. Om han är mumma på bioduken är han hundra gånger mer yummi i verkligheten! Men det snöar ju!! Inte riktig snä ens utan sån där elak blötsnö. Så j'äkla snuskigt, kallt o blött. Allergisk!

Har inte vant mig riktigt än att människor pratar svenska. Så ibland får man bara hålla masken när man börjat fråga på engelska och verka utländsk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0