Knock Knock!

Aj, mitt ansikte gör ont!
Efter att plågat mig igenom kvällen för att försöka hålla mig vaken tills klockan var tillräckligt mycket så jag kunde lägga mig, låg jag ändå vaken hela natten. Jag blir så förbannad när det händer. Man ligger och vrider sig hela natten, försöker tömma huvudet på irritationsobjekt, tittar konstant på klockan som tickar sig närmre morgon och sparkar fötterna i madrassen. Så nej, no work today. Sen låg jag med jobb ångest istället. Fick några timmars sömn men nu värker hela huvudet. Jag har legat och spänt ögonen och käkarna hela natten så det gör ont. Buhuu! När jag var yngre gnisslade jag alltid tänder och fick en sån där hemsk bettskena att h på nätterna. Önskar jag hade haft den inatt. Inga värktabletter heller. Morr!  Hungrig e jag å...

OJ,  nu knackar det på dörren...





Hahah!
I wish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0