Irland

Sitter här i soffan hemma hos Erik och Mathias med Maddo och Andreas och myser!
Har varit vaken sen 11 i går morse så tröttheten har eskalerat till att jag inte är trött längre. Igår var vi på Stereo Sushi och detvar riktigt kul. Musiken var sådär men humöret var på topp och man dansade bara för sig själv. Vid sju stängde dom, vi gick till mig och packade det sista och åkte till flygplatsen. Landade i Irland, tog taxin till Eriks hus eftersom chauffören inte visste vart mitt B&B var. Tjötade lite med kilarna och hoppade otåligt på att Maddo och Andreas skulle komma.Till slut såg jag två blöta varelser komma gåendes i spöregnet. Det var en helt underbar syn! Familjen var samlad igen! Vi kramades och pratade lite sen gick jag och Maddo hem till deras uberstora etta och lagade lite pasta. Traskade tillbaka till Eriks hus och väntade på min taxi som skulle ta oss till mitt B&B så jag kunde lämna av alla mina saker. Sen var det dags för Maddolen att visa mig The Village! Lixliep ccenter som visade sig vara en gata. Haha! Vi gic in på en bar och alla killar vänder sig om för att inspektera nykomlingarna. Lite läskigt! Fick den obligatoriska Guinessen och det efterlängtade tjejsnacket. Vi hade lovat killarna att ta en ölvar och sen komma tillbaka med öl. Det blev en till på en annan bar innan vi drog hem till Erik igen. Nu sitter hela gänget med en dator i knäet. Ser lite roligt ut. Jäkla datanördar!

Men jag e riktigt glad att familjen e samlad igen

Kommentarer
Postat av: Madde

<3

2009-11-29 @ 20:08:23
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0