Hippie bar

Ät trött så jag orkar inte utveckla.
Kan säga det att jag fick reda på att min pubhörna som jag aldrig riktigt besökt, tydligen var en utan Antwerpens mest kända. Ett äkta hippieställe där det var kö långt ut på gatan förr i tiden. Det vars om satans?! Blir alltid så sugen på att gå in och sätta mig när jag kommer från bussen för det är alltid en massa tända ljus där. Eftersom min tid börjar räknas ned kidnappade jag Jeff och kollade in stället. Hade riktigt kul och har en MASSA planer och äventyr i huvudet nu. I'll let you know tomorrow...









Allldeles efter en uutav många planer


 En lite sorglig syn kanske? av Belgien. Öl, cigaretter, tända ljus och ost man doppar i senap

Till slut hittade folket dit



Jag ´hittade självutlösaren på nya kameran

Gissa vem som e ledig i morgon?
Meeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0