Dricker mig full

...på vatten!

Vet att beach 2010 är långt borta, men ska jag lyckas får jag banne mig börja redan nu. Har rensat ut det lilla jag hade så idag blev det makaroner med tomatsås och vatten med äppelbitar i. Så nu har jag bara ris, ketchup och senap hemma. Blir shopping i morgon tror jag! Men jag e bra sugen på att gå ner till kiosken och köpa nåt gott. Är på väg att sätta på mig byxor men sen kommer jga på att jag ska ju ändå sova snart. Går tillbaka till datorn, sen efter 10 minuter är jag på väg igen. Ska försöka hålla mig så kan jag unna mig en onyttig frukost i morgon istället.

Annars har det inte hänt mycket idag. Har pratat med Maddo vilket resulterade i att jag sprang runt och gjorde glädjeskutt och tjoade. Kanske får hela min lilla knasfamilj till Irland ändå. Bestämt filmkväll med Jeff och Cowboyen på fredag och jag ska äntligen få min dipp då. Det ska smaskas och ätas hela kvällen. Den är efterlängtad kan jag ju säga. Har bestämt mig för att gå på bio i morgon. Kände för det idag men det blev för sent. Får se om jag kanske till och med tar det efter jobbet? Är sugen på lite biomörker och popcorn. Men dom har ju inga smörpopcorn i det här landet???

Ska hoppa in i duschen nu och gegga in håret i avocado inpackning.

Kommentarer
Postat av: shire

Lycka till med beach 2010!



kram

shire

2009-11-18 @ 12:01:31
URL: http://finest.se/shire

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0