Att bo på en flygplats

Bokningsnummer hit och dit. Nu e det mycket...

Har suttit på Ryanairs hemsida hela dagen och försökt få allt att gå ihop. Men jag tror jag lyckades rätt bra ändå!
December kommer bli extremt jäkla fattigt men det är det värt. Jag har så jäkla mycket roligt att se fram emot nu så jag kommer äta mmina makaroner med ett stort fett jäkla leende på läpparna.
Nästa söndag åker jag till Dublin och börjar nya livet, möter upp mupparna och hoppas någon erbjuder sin soffa till mitt förfogande.
Den 18 december åker jag till Belgien igen för den helgen ska jag åka på mysig julmarknad i Tyskland. Joeri lovade att ta med mig när vi var i Breda, så nu e det ordnat. Ska bli så mysigt och jag vet att jag kommer vara som ett litet barn. Julen är helig!!

Den 22 dec åker jag först till Bryssel, jag hinner gå en sväng på stan o mysa jul, sen på kvällen flyger jag vidare till Sverige och familjen!! Sen ska det mega mysas med familjen. Jag ska få klä granen, pynta, dricka litervis med glögg, äta julmat tills jag spyr och kolla på kalle Anka. Bästa tiden på året.Sen blir antagligen en sväng på Harrys på juldagen och träffa alla vänner, sen den 27 flyger jag tillbaka till Dublin, tidigt som faen. Men då hinner jag jobba lite med och tjäna pengar.



Den 30 dec jobbar jag och sen på kvällen flyger jag till Belgien. Sen på nyårsafton packar jag o Jeff in oss i bilen och kör mot Dusseldorf. Det tar ca 3 timmar att köra dit. Vi får se om vi ska bry oss om att boka hotell eller hur vi gör. Hur som helst är det Sensation White som gäller och det kommer bli grymt! Blir tredje året och vad e det dom brukar säga: tredje gången gillt! Så det kommer bli grymt!! Måste ju få visa mina skills nu när jag till och med hittar i staden, haha! Sen den 2 januari flyger jag tillbaka till Dublin och kommer antagligen stanna där ett tag. Mina pengar e nog rätt slut då.


Första året




Andra året



Tredje året?

Ja, då måste man börja tänka på kläder o smink då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0