Lata Söndag

Shit, jag vet inte hur jag ska klara mig när jag flyttar till min egna lägenhet? Senaste veckan har Sath lagat en massa god mat åt mig och verkligen skämt bort mig. Lunch, middag och små snacks, allt i Indian Style! Min favorit style! Jag måste försöka lära mig hans recept annars får jag helt enkelt se till att vara en flitig besökare här på Elektriciteitstraat.

Idag har gjort absolut ingenting. Har kollat på lite How I met your mother och Eurotrip. Det sista var väl kanske inte så mycket att se på men det höll mig sysselsatt iaf. Den här helgen är den första helgen sen jag kom hir som jag verkligen  har sovit länge på morgonen. Så jäkla skönt! Men jag har faktiskt styrketränat lite idag, måste ju försöka förbereda mig lite innan Carro börjar köra med mig. Tänkte börja gymma när jag flyttar in till Antwerp med Carro o Jossan men dom e ju vana vid sånt där. Jag e helt körd när det gäller muskelmassa! Men jag kommer dit så småningom. Så länge har jag anordnat ett eget litet disco här hemma...

                             

Annars har jag kollat på en massa filmer den här helgen, eller ja, 3 filmer. Benjamin Button som var lite av en besvikelse. Visst, den var bra och ja,jag grät på slutet. Men den var lite för lång. Men satan i gatan va fin Cate Blanchett var i filmen. Hon passar snuskigt bra i rött hår.



Å va söta dom var tillsammans då...

Sen kollade jag på Into The Wild igen, är lite kär i den filmen...och huvudrollsinnehavaren! Nej men seriöst. filmen e så jäkla fin och jag älskar den. Sen att Emile Hirsch råkar vara farligt snygg får mig ju inte att dregla mindre. Sen är han i min ålder så jag behöver inte känna mig pedofilig. Börjar nog få lite åldersnoja. Va fan hände? Vart tog alla åren vägen?

                                                                              Vill du dregla lite extra tycker jag du ska se Lord of Dogtown där han leker skatekille. Han själv inte sett filmen än, bara klipp. Men det är en garanterad dreggel film for us ladies!

 Har ni tänkt på hur sjukt lika dom är? Emile och Leonardo DiCaprio? Både till utseende och deras skådespel.

Nåja, nog om dreggelobjekt...eller?


Två sköna lirare

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Ja, visst var det! Jätte fint väder, det höll ju i sig hela kvällen också. Underbart. Tack så mycket! :D Det ska jag göra!



Förresten.. Du skulle inte kunna förklara lite vad att jobba med IT-support innebär?

2009-05-31 @ 22:08:22
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0