shopping och beer



Madde



Nagra utav alla konstiga manniskor





Kaninerna i stadsparken



Den laskigaste skyltdockqn jqg nqgonsin sett. Nagon so,e sugen ppa den klannigen?

Igar var jattetrevligt och jqg fick en massa nya ideer o, vad jag maste gora har i Belgien o Holland. Idag mqtte jag upp Madde har i Antwerpen och jag var ett moraliskt shoppingstod! Sen satt vi pa en uteserveing i flerqa timmar och at lite lasagne och drack lite ol. Var jatteroligt att traffa henne for hon ar sa mycket mer an vad forsta intrycket ger. En liten tyszt tjej men hon e sa rolig. Har hort flera ganger pa EDS att vi ar systrar och till och med tvillingar? Vi ar ju blaogda och morkhariga bada tva....

Ska dra ivag igen nu och traffa en kille jag traffade pa vag till taget igar sen skq jqg traffa tjejerna och aka till nan klubb? Alskar Belgien och derqs gastvanlighet!!!  

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha







Ja, det var allt ;)

2009-05-10 @ 10:54:09
URL: http://lattelen.blogg.se/
Postat av: Marie

Gaah...Hahahaha värsta psyko-skräckfilms-skyltdockan...riktigt hör ett psyksjukt skrattande....urk...förövrigt, är det ett barn..?Eller en kvinna?



Du verkar ha det bra gumman lilla, och det glädjer mig!Tänker på dig =)



Puss o kram//Jimmys bästa kusin.

2009-05-10 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0