Tips från Fröken Bladder!

Ja, det kanske blir lite många låtar nu men jag har fastnat på YouTube, min bäste vän, och sen kom syrran med ett riktigt bra tips. Hon börjar lära sig nu!!! Så ni får stå ut med lite fler låt tips! Jag har upptäckt att om man vill hitta lite annorlunda musik är fransk musik prefekt. Jag vet inte om det är för att det faktiskt är mer annorlunda musik där eller om det bara låter annorlunda och "exotiskt" för att dom sjunger på franska? Gillar iaf den här låten skarpt! Syrran sa idag att hon kanske följer med mig till Belgien sen när jag flyger tillbaka från Sverige! Håller tummar, tår och övriga lemmar crossed!
Ska kolla på 2 lägenheter i morgon...Så snälla be en liten bön till han där uppe ikväll åt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0