Tahiti

 Jag har hittat mitt framtids projekt.   Jag har alltid velat aka till Bora Bora och nu kan man aven radda sma sota underbara turtles dar...det blir inte battre an sa! Nan gang ska jag ta mig dit sa jag kan bocka av det pa min lista. Sen har jag bara 250 till stallane kvar att bocka av. Det kommer bli ett heltids projekt; livslqngt projekt!

I torsdags var jag pa en klubb som heter Noxx har i Antwerpen med Carro och Josefin fran jobbet. Eftersom alla var lediga i fredags var det proppat med folk. det var tr att vi stod med pa gastlistan, annars hade det tagit immar att komma in. Val darinne var det en massa snobbar med bakatslick och vaxade frisyrer. Fy! Det var riktigt mycket folk sa vid 2 fick jqg nog av att inte kunna rora mig sa jag akte in till centrum och motte upp en kompis. Sa det blev en tidig kvall anda. tjejerna hade kommiy hem vid 8 pa morgonen. Far se om jag hanger pa dom ut ikvall med? Hade varit skoj!

Igar gjorde jag INGENTING! At en massa kakor, tittqde pa film, somnde pa soffan och det nyttigaste jag gjorde var att leta reda pa stadsparken. Det var jattefint dar och overallt sprang det omkring sma kaniner och ankungar. Men man kan ju faga sig vad som kolmmer att handa med alla kaninerna nar vintern kommer? Fan jag kommer bli tjock av att umgas med honom. Han har alltid en massa kakor hemma och godis men han ater inget sjalv. det ar bara for hans gaster, sa jag far val lov att folja min del av avtalet?!

Ska forsoka ta tag i dagen nu och bege mig ner pa stan.

Kommentarer
Postat av: Lalla

Jag har ocksa alltid velat aka till Bora Bora! Vad ar det for turtlerescue du menar? :D

2009-05-04 @ 10:16:55
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0