Storm

Sitter på jobbet nu och rullar tummarna. Idag var nog värsta morgonen att gå upp sen jag flyttade hit. Hade planerat att gå till jobbet men efter att ha snoozat lite för älnge blevd et bråttom till bussen. Sängen var sådär perfekt och det gjorde riktigt ont att behöva gå upp. Jag tittade ut genom fönstret, solen sken så jag tog på mig passande kläder. Gick till bussen och nu e det typ storm ute. Det ligger avbrutna grenar lite här och där och jag har tydligen lyckats missa årets storm inatt? Jag har sovit riktigt skönt men tydligen har det åskat och blixtrar utav bara h*lvete i natt. Det var ju dumt att jag missade det. Åska e mysigt! Det förklarar varför det var så jäkla varmt och kvavt igår.  Det var hemskt i lägenheten och det var nästan samma känsla som i Khao Sok. Synd bara att djungeln saknades!

Jag har hittat sommarens fest. Eftersom jag inte kommer gå på Sensation blir det Tomorrowland istället som är här i Antwerp, 25-26 juli.  Samma ställe som den spanska festivalen så det är perfekt. En massa bra Djs som kommer och det verkar riktigt kul! www.tomorrowland.be 

Paul Van Dyk
Armand Van Helden
Axwell-John Dahlbäck
David Guetta
Felix Da Housecat
Laidback Luke
Juniior jack
Dj Sash
Infected Mushroom
och en massa fler+den hemliga huvudakten. Fatta va coolt om Tiesto kom...





Ska gå tillbaka till att försöka se upptagen ut nu...eller nej, ingen bryr sig längre! Är så jäkla trött på att inte ha något att göra. Nu får dom fan börja ringa snart!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0