One Actimel a day, keeps the doctor away

                                                               
        

Det är irriterande det här. I går somnade jag faktiskt innan 12 och såg fram emoet en lång härlig sovmorgon. Vad händer...jo, efter att legat i sängen och dragit mig hur länge som helst bestämmer jag mig för att det är nog bäst att gå upp så jag inte sover bort hela dagen. Var säker på att klockan var över 12. Vänder mig om, tittar på klockan: 09,45.
WTF!
Men man kanske inte ska klaga, då får jag ju en chans att göra nåt kreativt idag? Ska städa, tvätta, organisera alla prylar utspridda på mitt golv, försöka plugga lite Belgiska och skriva lite. Får se om jag hinner med en promenad åxå? Vädret var ju inte det bästa så det blir inget parkhäng idag.  Ska försöka få ordning på sängen. Att bädda en vattensäng är inte det lättaste kan jag tala om. Att lägga lakanet rätt och försöka bäddu under det under "madrassen", som i det här fallet består av rörligt vatten, är svårt. Så just nu ligger lakanet rätt i mitt lilla hörn där jag sover och resten av sängen använder jag som förvaring. Jag sover ju bara på en sida så den andra delen blir ju automatiskt fylls av andra grejer. Finns allt möjligt där. En annan sak när man sover helt ensam i en dubbelsäng, det går inte att sova i "normalt" läge. Finns chansen är det klart att man lägger sig rakt över sängen och sprider ut benen så mycket man bara kan. Jag menar, varför skulle man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0