No Twilight for me

Snart ska väl dagen börja men vi har fortfarande inte sett till våran teamleader, så vi softar! Lyckades komma 5 minuter för sent idag men det känns ju som att det kvittar i nuläget. Dessutom vard et faktiskt inte mitt fel utan bussens. Igår blev jag och Manu upphämtade vid EDS av Mo och sen tog vi en tripp över till Holland. Allt känns så litet och sött med Holland. Små hus, trånga gator, prydliga trädgårdar. Man v'äntar sig nästan att få se små trädgårdstomtar som springer omkring med små skottkärror mellan husen. Tanken var att jag skulle kolla på en lägenhet vid åtta på kvällen men det blev inställt, så nya tiden är på torsdag. Hatar att behöva vänta. Tvingade Manu att ladda hem Twilight igår men jag blev faktiskt riktigt besviken. Det har ju varit sån uppståndelse runt den där filmen och alla har blivit blixtförälskade i han killen och ser filmen om och om igen. Jag tyckte bara den kändes för enkel. Kan tänka mig att böckerna är riktigt bra men filmen kändes för lätt. Dom träffas i skolan och 2 veckor senare kommer hon på att han är en vampyr och hon kommer på middag hos hela vampyrfamiljen. Nej, jag gillade det inte. Sorry! Och jag fattar inte heller varför alla tyckte han var så snygg? Var det nån som var intressant i filmen var det hans brorsa, den stela konstiga typen. Jag får ta och läsa böckerna!

Nej, jag måste försöka se upptagen nu här vid mitt skrivbord... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0