Natt Middag

Oj oj, nu e det dags för mig att sova, för länge sen!!

Min kreativa dag blev inte så kreativ i slutändan. Somnade efter att ha sett ett avsnitt av How I met your mother och vaknade strax efter 7 på kvällen. Sen började Sath fixa med lite mat för 2 kompisar skulle komma förbi och tjöta lite. Dom kom, vi pratade lite skit och vid 12 på natten dukade vi fram middagen! Älskar sena middagar, de e mys! Dodje och hans vän var jättetrevliga och det är synd att jag ska jobba om några timmar, annars hade jag gärna suttit uppe hela natten. Men, man har ju ett ansvar! Ha ha! Så nu blir det sängen, lite jobboch förhoppningsvis lunch i solen vid den lilla sjön i morgon. 27 grader har det utlovats så jag håller tummarna. Tänkte gå hem från jobbet i morgon så då kanske jag stannar till vid parken och slöar lite.

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: IDA

Jag saknar dem också och tycker att det var lite synd att han ändrade dem eftersom jag tycker att de var så otroligt charmiga.. Men jag har själv alltid varit missnöjd med mina och fxat till dem vid ett flertal tillfällen, så jag förstår honom samtidigt. Som du skrev. Och det viktigaste är ju att han själv är nöjd, så.. :)

2009-05-25 @ 02:06:54
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0