Ingen jaktlycka ikväll

Kom hem från jobbet idag o var jättetrött, kollade runt på Immoweb lite och såg att den första lägenheten jag skulle kolla på, men som var tagen, fortfarande låg kvar. Så jag ringde och det visade sig att den var ledig och jag kunde komma o titta på den vid halvnio. Så jag gjorde mig i ordning och gick till bussen. Som vanligt här i Belgien är en busstidtabell överflödig eftersom tiderna ALDRIG hålls. Antingen kommer de 15 min försenat eller så kommer dom inte alls. Inte ovanligt! Så min buss ville tydligen inte dyka upp och jag väntade en halvtimme på nästa. Då lyckades jag precis missa tåget med 2 minuter och fick vänta ytterliggare 20 min på nästa. När jag väl kom på tåget insåg jag att jag hamnat på ett tåg som stannar precis överallt och det tog 40 min att komma till Antwerp. Det regnar och jag småspringer till lägenheten, ringer när jag e utanför...dåliga nyheter. Tydligen fick han inte mina sms? där jag sa att jag kommer bli lite sen, så under tiden hade en annan tjej fått komma och titta och hon hade då bestämt sig för att ta den. VA FAN! Han gjorde samma sak förra gången...jag ringde när jag var utanför och då påstod han att han mailat mig och sagt att den hade blivit uthyrd redan. Men men, då fick jag en orsak till att smita in hos Manu och säga hej!

Nu har jag laddat ner nåt program så jag kan se de 3 första säsongerna med How I met you mother. Ska mjukstarta lite ikväll... åh just ja, Daniel och Ida kommer hit 4-8 juni. Funderar på att dra med dom till Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0