I am the uncredible Hulk

Då har ännu en överaktiv? helg passerat! Nja, kanske inte fullt så aktiv. Den har väl för det mesta spenderats i soffan men det e väl sånt man ska göra på helgerna. kanske... I morgon börjar iaf den första riktiga jobb dagen på EDS. Nu är träningen slut och meningen är att vi ska vara fullärda Helpdesk Agents. Så är ju inte fallet men som tur var kommer de första 2 veckorna vara rätt lugna eftersom de fortfarande håller på att testa systemet. Så nästa vecka kommer bara bestå av tester och vi kommer ha tid att träna på sånt vi behöver och de kommer bara ringa för att testa saker. Så inga riktiga samtal än. Men vi har fått våra datorer nu och det står små gula Postenbilar på våra skrivbord. Gissa om resten av byggnaden e avundsjuka? Oh yeah! They also want a gul Postencar! Och i morgon ska jag åka och kolla på en lägenhet efter jobbet. Den här! Den ligger bra till och priset e bra. Hoppas standarden e bra men den ser ganska bra ut. Håll tummarna!

Har även hittat billiga flygbiljetter till Sverige så i morgon ska jag fråga om ledigt på jobbet. Går allt enligt mina planer blir det Sverige 15-21 juli. Jag tror inte det ska vara några problem. Ska bli roligt att få träffa familjen och Dogsen igen.





Hovslagar'n, Carro o Josefin på Noxx



Se till att försöka suga ut så mycket som möjligt av söndagen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0