Feria Andaluza 2009

Nu har jag gått en liten sväng här i Mechelen och trängts med alla folk. Några medeltidsgrejer vet jag inte riktigt om jag såg, väntar fortfarande på min skinande riddare? Men jag lyckades shoppa ett linne och lite örhängen. Det är verkligen varmt ute nu, så jäkla skönt! SÅ nu har jag ätit lite, öppnat min öl och har lyckats luska ut vart den spanska festivalen är.  Det var i ett ställe som heter Boom och jag hade fått för mig att det låg utanför Antwerp nånstanns. Kändes lite läskigt att åka sj'lv då för jag har ju en viss förmåga att tappa bort mig själv. Men nu visade det sig att det ligger precis vid min framtida(hoppas jag) lägenhet. Bara några gator bort. Och eftersom solen skiner, jag e på sprallhumör och Stefan är lat, ha ha! Så tar jag mitt pick o pack och tar tåget till Antwerp o dricker Sangria! I dag e det sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0