Dax igen

Som vanligt om man haft några depp dagar krävs det ofta en förändring av något slag. Oftast brukar håret råka illa ut och så var det även i det här fallet. Jag har en piercing på g men eftersom den möjligheten inte fanns just nu blev det saxen. Har tänkt klippa lugg flera dagar nu och efter att syrran sa "Gör't" letade jag fram en nagelsax och satte igång. Uh, äckligt tänker ni kanske men det luktade faktiskt inte alls så illa... Och efter att luggen kortats råkade även ögonbrynen få sig en omgång. Som sagt, har man väl börjat leka blir det farligt! Tur att jag inte har nån rakapparat.

visar i morgon

Men nu e det sängen så jag får helg nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0