Cat Power and Gordon beer

Nu har jag städat hela dagen och varit nyttig. Nästan lite imponerad av mig själv faktiskt. Har även lyckats prata med Jimmy på väldigt länge över MSN. Han har virus på datorn o så slö.....det var jätteroligt! Eftersom jag har Cam på laptopen gav jag han en guidad visning i lägenheten. Han har lovat att skicka bilder på dogsen ikväll men jag börjar tvivla på att jag kommer få se dom. Cruising i Tibro ikväll så han har nog fullt upp med ölen. Det har jag me, Sath har gett mig en Gordon öl, extra strong. Den e på 12% så den kommer räcka hela kvällen. Inte den godaste men den duger. Har gjort mitt för idag så nu kommer jag ägna resten av kvällen åt skrivandet, då e öl bra! Har börjat fylla ett block med allt möjligt så vem vet, kanske blir en bestseller om några år. Ha ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0