Vart ska man ta vägen?

Har sökt lite jobb idag men det är svårt. Ute på AMS sida finns inga jobb och jag har ingen skrivare till datorn så jag kan skriva ut ett ton jobbansökningar. Men jag känner att nu måste jag hitta ett jobb, annars blir jag knäpp. Jag behöver en lön och en sysselsättning. Jag behöver pengar så jag kan skaffa mig en lägenhet och ha lite kul. Nu e det ju så här...vi har gjort slut men vi bor fortfarande tillsammans. Lite krångligt ibland så det hade varit skönt med nåt eget. Men då e ju frågan:Vart ska jag hitta ett jobb? Jag har sökt både i Falun och Lidköping och kollat i Göteborg och utomlands. Jag  har ju inget riktigt som binder mig någonstanns men jag har inga pengar heller. Dom där jäkla pengarna ska då alltid sabba för en! Dagarna går åt till att drömma om framtiden och planerna omöjliga fantasier. Men nån gång kanske någon utav dom går i lås? Så om nån har ett ledigt jobb eller ett förslag lovar jag att personligen komma och ge han/hon en kram!

Inatt är det premiären av Britneys turne...hade varit grymt att vara där. Hoppas allt går bra nu!





Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Tackar! :*



Jag måste (!) verkligen också hitta ett jobb.. Jag vill göra så mycket saker senare i vår och i sommar som jag måste ha pengar till. Men det finns inte mycket jobb häromkring just nu förutom sommarjobb! :(

2009-03-04 @ 01:02:02
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0