TV-tablå

Kör igenom några program jag sett senaste tiden...

*Smallville
Tyckte inte alls om den här serien i början men nu e jag fast. Varje dag klockan tre på sexan. Först har vi ju big boy Clark. Lite cheesy men hans rådjursögon kan smälta vem som helst. Blir bara så irriterad på att han aldrig tar tag i sitt och Lanas förhållande. Sen har vi ju bad boy Lex. Där har vi något att dregla över. Vet inte riktigt vad det är just med honom men varje avsnitt önskar jag att något kunde slita av honom tröjan.

*Highlander
Oj oj, jag vet inte ens vart jag ska börja? Visst att Smallvilles handling kanske inte en den bästa, men det är bra filmat i alla fall. Highlander är bara ett enda stort skämt. Taskiga effekter, värdelösa skådespelare, en hjälte som är 400 år gammal? Nja, inte så bra! Ändå kan jag inte sluta titta och skratta åt allt.

*Cheers
Ännu ett värdelöst program men har ni inte sett...lilla, lilla Woody e ju med. Han är en utav mina favoritskådisar men han e ju så liten! Och så söt! Man vill bara nypa hans kinder och pussa honom!


*It's always sunny in Philadelphia
Den här serien e sjuk! Riktigt sjuk men så jäkla rolig! Har hört mycket om serien men aldrig orkat brytt mig om att se den. Nu har jag sett några avsnitt och jag bara gapar varje gång. Vad får dom all energi ifrån? Dom e ju överallt, hela tiden och på alla sätt. Den ena ideen e värre än den andra och jag förstår inte vad dom får allt ifrån. Ni måste verkligen se den för man blir helt chockad efteråt. Bara att titta på dom gör mig helt slut!

*Ally McBeal
Är man uppe sent på vardagarna kan få se den här magiska serien, helt utan reklamavbrott. It's a dream come true! Vem älskar inte Ally? Hennes knasiga ideer, konstiga miner, dansande bebisar, ledmotiv, inre röster...hon e så mysig! Igår handlade det om enhörningar. Någon hade fått sparken för att han sett en enhörning och det visade sig ju att även Ally sett en som liten. Jag vet inte, men när jag ser på Ally McBeal känner jag mig som liten igen. Fantasierna börjar leka igen och det känns som att allt är tillåtet. Jag saknar verkligen den serien. Det var en utav de bästa, någonsin!

Vilka serier gillar ni?


Sen måste jag bara säga det...tv-hallåan på kanal 6 kan kläcka ur sig riktigt konstiga kommentarer ibland. Det är flera gånger jag och Jimmy bara tittat på varandra och frågat oss om man verkligen får säga så i TV? Tänk på det...

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Haha vad menar du? Jag bor på 2a våningen! ^^, grannarna nedanför får stå ut :D

2009-03-11 @ 16:16:24
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: caroline

Nip/Tuck kan jag se om och om igen :'D Bästa!

2009-03-11 @ 17:39:43
URL: http://carhoe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0