Sol och ont

Solen skiner ute och det är riktigt mys vårväder nu. Tänk er första glassen ute och första dagen utan jacka på stan.
Underbart!
Ett tecken på att man är otränad är att man får träningsvärk. Det bevisar att jag är jäkligt otränad. I förrgår sprang jag 2,5km och gjorde lite sit ups och det gör ont. Ont ont ont... Så idag får jag göra om allt det där och fixa ont på lite fler ställen. Jag träffade 2 gamla arbetskamrater när jag var ute med dogsen så jag ska ringa min gamla chef nu och fråga om han har nåt jobb åt mig. Mitt gamla stämpelkort sitter tydligen kvar där på väggen!
Just ja, måste ta mig till arbetsförnedringen idag.

Jag har sökt en massa au-pair platser nu och det har varit 2 som ringt än så länge. Den första familjen som var från Holland tackade nej men igår pratade jag med en annan familj. Ska inte säga för mycket så jag tar ut en massa i förskott...As always! Men det lät bra!

Lyssnar på den finaste låten nu. Allt e perfekt där...
*
*
*
*
And when I lose myself I'll think of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0